Trött

Veckan har varit tröttsam. Min kateterarm blev röd och svullnade under förra helgen. På måndagen ringde jag till onkologen som sa att jag borde åka in för koll. Väl där blev jag skickad till röntgen och det visade sig att jag hade proppar i armen. Så nu ger jag mig själv en spruta med blodförtunnande varje kväll. Återbesök efter ett par dagar för kontroll så att svullnaden började lägga sig. Nu är armen återställd, men spruta mig varje kväll skall jag fortsätta med i 26 veckor. Tålamod gäller och det är inte min starka sida 🤪

Min mun är full av sår, det i stort sätt flytande föda som gäller 🍺🍷🥤kanske kan man lätta ett par kilo!? Inget ont som inte har något gott med sig  🤭 skojar bara, nyttigheter sörplar jag i mig t ex mixade grönsaker eller frukt.
Jag har oxå varit hos frissan och fått en ny frisyr. Kommer kanske bild på den.
(null)
Början till ny frissa...
Gonatt, nu måste jag sova 😴
Allmänt | |
Upp